Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Pacaleste Foamea: Slabeste rapid si usor

Dacă despre unele alimente se poate spune că te îngrașă sau îți fac foamea mai aprigă, despre altele putem afirma în mod clar că îți dau o senzație de satietate pentru mai mult timp.

Cum scăpăm de senzația de foame și să accelerăm arderea grăsimilor? Aceasta este întrebarea care ne-a măcinat cel puțin o dată în viață. Norocul nostru este că, pe lângă sport, există și alimente care potolesc senzația de foame timp îndelungat.


pacaleste foamea slabeste rapid usor

BANANELE oferă senzația de sațietate
Este recomandat să mănânci o banană dimineața, la cel puțin o jumătate de oră după ce ai băut un pahar cu apă plată. Vei observa că nu îți va mai fi foame timp de câteva ore. Bananele sunt consistente și conțin mult potasiu, chiar dacă sunt mai sărace în calorii decât alte alimente. În plus, vei scăpa și de „pofta de dulce” de după masă.

PERELE sunt bogate în fibre
Chiar dacă se recomandă consumul unui măr pe zi, mai bine te-ai orienta către pere. Și asta din două motive: merele, deși sunt foarte sănătoase, provoacă senzația de foame, iar perele conțin mai multe fibre. Astfel, te ajută să scazi în greutate mai repede pentru că sunt mai sățioase și merg de minune pe post de gustare.

FASOLEA roșie are mai puține calorii
Boabele de fasole roșie conțin proteine, fier, potasiu, acid folic și magneziu, dar și amidon rezistent, adică multe dintre calorii nu sunt absorbite de organism. Datorită conținutului bogat în fibre solubile, fasolea roșie potolește foamea și scade colesteroul „rău”.

IAURTUL simplu- bun și seara
Chiar dacă mănânci porții mici, iaurtul potolește repede tendința de a da buzna la frigider. De asemenea, te ajută să-ți menții silueta datorită fermenților și enzimelor pe care le conține. Iaurtul simplu, fără fructe, este recomandat să se mănânce și seara, fără a-ți afecta greutatea. Cu toate acestea, el trebuie consumat în porții mici.

ALUNELE, o gustare delicioasă și sănătoasă
Crude și nesărate, alunele sunt o combinație ideală de fibre și grăsimi bune. Un studiu britanic arată faptul că cei care consumă câteva alune pe zi, în mod regulat, slăbesc mai ușor decât cei care se feresc de consumarea acestora. Iar asta, spun cercetătorii, pentru că cei care mănâncă alune nu simt nevoia unor mese dese și bogate. Ai grijă însă la cantitatea lor, întrucât nu trebuie să depășești 50-70 de grame, adică o mână de alune pe zi. Așadar, îți urez multă baftă la păcălit foamea!
loading...
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu