Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

13 trucuri incredibil de usoare pentru o dieta mai sanatoasa

Ni se intampla tuturor. Cu cat suntem mai ocupati, cu atat gasim mai putin timp pentru noi, si de cele mai multe ori, uitam complet sa mancam sanatos.

De aceea, am descoperit aceste trucuri simple, care te vor ajuta sa ai o alimentatie sanatoasa, chiar si in zilele cele mai aglomerate. Pune aceste trucuri in aplicare si automat vei avea 7 portii de legume si fructe pe zi, cantitatea necesara de calciu si fier, fibre, acizi omega-3, antioxidanti si multe altele.

trucuri pentru dieta usoara

Si rezultatele? 
Scazi radical riscul de a dezvolta cancer, boli cardiovasculare, diabet, vei avea mai multa energie, vei fi mai suplu, iti vei imbunatati memoria si vei preveni infectiile de tract urinar.

Imagineaza-ti ca este o zi obisnuita din cursul saptamanii si tu esti mai ocupat ca niciodata. Acum, pune in aplicare aceste trucuri!

Ora 6 dimineata: Te trezesti cu greu

Amani alarma pentru ultima data si te duci impleticit spre bucatarie. Iti amintesti de aceste trucuri si le incerci:

1. Bea suc de portocale cu calciu adaugat
Daca in mod normal iti incepi ziua cu un pahar de suc de portocale, nu rata sansa sa iti iei si doza de calciu. Acest mineral te protejeaza de hipertensiune arteriala, osteoporoza si chiar reduce simptomele premenstruale. In plus, te poate ajuta chiar sa pierzi cateva kilograme. Majoritatea sucurilor cu calciu adaugat au la fel de mult calciu ca si laptele, sau chiar mai mult.

2. Ia multivitamine
O mica pastiluta cu atat de multe beneficii! Persoanele care iau zilnic suplimente cu multivitamine au riscul scazut dramatic de a dezvolta cancer de colon si boli de inima, conform ultimelor studii in domeniu. Un alt beneficiu: acidul folic din multivitamine e de aproape 2 ori mai usor absorbabil decat forma gasita in alimente.

3. Mananca cereale
De preferat este sa mananci cereale cu cel putin 7 g de fibre per portie, pentru ca mancatul cerealelor este sansa ta sa obtii o multime de fibre, intr-o portie destul de mica. Nu numai ca fibrele lupta impotriva cancerului, dar chiar lupta si impotriva caloriilor. De exemplu, daca mananci 30 de g de fibre pe zi - cam dublu fata de cat mancam in mod normal - corpul tau va absorbi cu 120 de calorii mai putin in ziua respectiva.


4. Arunca si niste afine peste cereale
Afinele sunt fructele tineretii. Chiar si congelate au atat de multi antioxidanti incat chiar si jumatate de canita poate dubla cantitatea de antioxidanti din majoritatea dietelor - ceea ce expertii considera ca poate incetini procesul de imbatranire. Afinele chiar au inversat procesul experimente cu animale.

5. Bea-ti cafeaua cu lapte
Daca iti faci cafeaua instant cu apa calda, doar primesti o desteptare. Daca folosesti lapte in loc de apa ai bonus si asigurarea impotriva osteoporozei de la calciul si vitamina D din lapte.

5 motive pentru a consuma zilnic cafea

6. Bea un pahar de apa dupa ce te-ai spalat pe dinti
Doar o treime dintre oameni beau cel putin 8 pahare de apa pe zi. Te gandesti ca daca bei mai putin nu te prea influenteaza? Printre semnele de deshidratare minora se numara oboseala la trezire, oboseala in cursul zilei, lipsa puterii de concentrare si chiar dureri de cap.
dieta mancare sanatoasa

Ora 8: la serviciu

7. Ia un mar cu tine
Pune un mar pe birou dimineata si cand ai chef sa rontai ceva, il ai la indemana. Daca nu este acolo sunt sanse mari sa mananci produse de patiserie pline de calorii, sau orice mai ai la indemana. Pe langa faptul ca merele au putine calorii, un studiu recent a descoperit ca plamanii persoanelor care mananca un mar pe zi sunt mai bine protejati de poluare.

8. Pastreaza niste nuci in birou
Probabil pentru ca nucile sunt pline de grasimi monosaturate sanatoase, vitamina E, magneziu, oamenii care mananca un pumn de nuci de 4-5 ori pe saptamana traiesc mai mult, dupa cum arata cateva studii. Dar nu exagera: nucile contin destul de multe calorii.

9. Comanda pizza ‘dublu-jumatate’
Colegii tai comanda pizza la pranz si tu nu mai poti de pofta? Cand comanzi, cere portie dubla de sos de rosii si jumatate din branza. Portie dubla de sos? Multe studii au aratat beneficiile consumului de produse ce contin rosii gatite: reduc riscul de cancer de prostata si alte forme de cancer. Jumatate din cantitatea de branza? Vei scadea din grasimile care se depun pe artere.


Ora 18: in sfarsit ti s-a terminat programul de lucru, dar trebuie sa mergi sa faci cumparaturile la supermarket.

10. Cumpara paine mai buna
Painea intergrala contine fibre, nutrienti importanti ca seleniul si cupru, si o comoara intreaga de alte ingrediente sanatoase. Poate de aceea, cei care mananca paine integrala sufera mai rar de diabet, cancer sau boli de inima.

11. Fii atent la ceaiul decafeinizat
Ceaiul este in mod normal plin de antioxidanti - insa unele ceaiuri decafeinizate nu sunt. Daca metoda de decafeinizare nu este scrisa pe pachet, cel mai probabil a fost folost acetat de etic, care scade dramatic nivelul de antioxidanti. Cauta ceaiuri decafeinizate cu apa si dioxid de carbon.

Felicitari! Ai ajuns acasa, dupa o zi obositoare. Acum urmeaza urmatoarele sfaturi si bucura-te de odihna.

12. Bea o cana de cacao
Iti place ciocolata, dar vrei sa mananci sanatos? Vesti bune! Poti bea o cana de cacao, care are chiar mai multi antioxidanti de cat ceaiul.

13. Bea inca un pahar mare de apa dupa ce te speli pe dinti
Da, cat mai multa apa!
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu