Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

4 activitati zilnice care duc la durererile de spate

Ai probleme cu spatele? Te doare coloana cand stai pe scaun sau cand te apleci? Avem cateva solutii pentru tine!

Daca citesti acest articol inseamna ca suferi cel mai probabil deja de dureri de spate sau vrei sa previi durerile de spate. Adevarul este ca problemele cu spatele pot fi prevenite, daca ai grija sa urmezi cativa pasi esentiali.

Lucrul la birou
Foarte multi dintre noi am devenit roboti care stam zeci de ore in sir in fata monitoarelor. Statul pe scaun pentru perioade mari de timp afecteaza coloana si poate duce la provocarea mai multor boli. Va recomandam ca o data la 1-2 ore, sa va ridicati de pe scaun si sa va plimbati putin, sa faceti cateva exercitii cat sa va intindeti muschii suficient. Daca serviciul nu va permite acest lucru, incercati sa folositi scuza ca mergeti la toaleta. Chiar si acea scurta plimbare, poate sa ajute.

Dormitul pe burta
Desi poate crezi ca este confortabil, dormitul pe burta nu este recomandat de catre specialisti. Atunci cand dormi pe burta, pui o presiune mare asupra coloanei vertebrale. Iti recomandam sa dormi pe spate daca doresti sa ai o coloana mai sanatoasa, si de asemenea sa renunti la perna de sub capul tau, pentru ca spatele si capul sa fie la acelasi nivel. Nu in ultimul rand, salteaua nu trebuie sa fie nici prea tare, dar nici prea moale. Gasiti cele mai bune saltele pe site-ul somproduct.

Lipsa exercitiilor fizice
O rutina zilnica sau saptamanala de exercitii fizice, ne ajuta sa fim mai sanatosi. Chiar si asa, de cate ori ai folosit lipsa de timp, ca scuza ca sa nu faci nimic? Durerile de spate pot fi prevenite cu ajutorul unui set de exercitii fizice zilnice. Asadar, daca simti ca ai dureri de spate, renunta la comoditate si apuca-te de sport!

Tocurile inalte
Este important sa fii frumoasa, insa incearca sa porti tocuri numai la evenimentele speciale. Din punct de vedere al sanatatii, nu recomandam deloc mersul pe tocuri, insa stim ca nu poti renunta definitiv la ele, asa ca te sfatuim sa incerci sa nu porti foarte des tocuri. Si ca sa te convingem mai tare, da click pe imagine ca sa vezi cum arata laba piciorului tau in momentul in care porti tocuri. Asadar, purtatul tocurilor are mai multe dezavantaje, nu numai pentru spate.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu