Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 alimente pentru un ficat sanatos

ficat sanatos
Unul dintre cele mai importante organe ale corpului nostru este ficatul. Ficatul este principalul responsabil în cadrul proceselor metabolice. Iata cum putem avea mai multă grijă de ficatul nostru, cu ajutorul acestor 6 alimente.

Avocado
Acest fruct produce un antioxidant numit glutation, de mare ajutor pentru ficatul nostru care poate sa filtreze mai bine tot ce nu este sanatos pentru noi. Citeste mai multe despre beneficiile pe care avocado le are asupra sanatatii.

Usturoi
Având în componență mult sulf, un mineral care ajută la eliminarea toxinelor din corp, usturoiul mai ajută și la reducerea colesterolului. De asemenea, usturoiul este bun pentru raceala si gripa.

Tumeric
Folosind tumericul ca si condiment în mâncărurile dumneavoastră, nu numai că vă veți ajuta ficatul dar și mâncarea dumneavoastră va prinde gust și culoare. Tumericul ajută la o mai bună digestie a grăsimilor și acționează ca un detoxifiant natural pentru ficat.

Grapefruit
Bogat în vitamina C și având multe proprietăți antioxidante, acest fruct care poate fi consumat atât crud cât și sub formă de suc (natural), poate ajută la eliminarea toxinelor.

Spanac
Nu numai spanacul, în general legumele frunzoase, ajută la neutralizarea chimicalelor care pot să ne dăuneze ficatului. De asemenea, lăptuca sau salata verde sunt de asemenea foarte bune.

Citrice
Fructele precum portocalele sau lămâile care sunt bogate în vitamina C, ajută la eliminarea materialelor toxice care pot face rău ficatului și ajută în procesul de digestie.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu