Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Cum sa iti cresti productivitatea la locul de munca

Esti primul care ajunge la birou si ultimul care pleaca? Te straduiesti sa iti faci treaba cat mai bine, ba mai mult, lucrezi si acasa?

Daca raspunsul este da, iti recomandam sa citesti urmatoarele sfaturi despre cum sa iti cresti eficienta la locul de munca.

Daca te simti distras la locul de munca si pur si simplu nu te poti concentra, da o fuga pana la cafeneaua din apropiere si bucura-te pentru cateva minute de o cafea buna. Conform unui studiu, putina agitatie precum cea pe care o gasesti in cafenele, te ajuta sa te relaxezi putin si astfel, productivitatea ta va fi mai sporita. Acele zgomote reduc numarul hormonilor de stres si previn blocajele mintale. -> 5 motive pentru a consuma zilnic cafea

Desi in aceste vremuri moderne pe care le traim, multitaskingul este considerat ceva util si productiv, noi vrem sa va spunem ca nu e chiar asa. Facand mai multe lucruri deodata, veti creste nivelul stresului si a productiei de cortizol, ceea ce duce mai departe la distrugerea celulelor nervoase ale creierului. In loc sa faci mai multe lucruri deodata si sa le faci prost, mai bine te apuci de un singur lucru si nu il lasi pana nu il termini.

Stabileste-ti anumie deadline-uri (obiective). Astfel, vei sti ca ai un timp limitat pentru a realiza o anumita cantitate de munca si vei fi putin mai organizat si responsabil.

Vezi si: Cum sa fii mai productiv in 10 pasi
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu