Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Scapa de stres: Exercitii de respiratie folosite de trupele speciale

exercitii de respiratie folosite de trupele speciale
Stresul: o problema obisnuita a zilelor noastre. Stresul se poate transforma intr-o boala, daca nu este controlat si persista pe o perioada mai mare de timp.

Cu siguranta ai facut cunostinta cu stresul macar o data in viata, dar pana la urma cat de multe stii despre stres? Stiai de exemplu ca exista mirosuri speciale care te calmeaza, sau ca poti include in propria dieta, alimente care te scapa de stres?

In articolele precedente, am vorbit adesea despre cum sa invingi stresul de la serviciu sau cum sa duci o viata fara stres, dar astazi vom aborda aceasta problema dintr-o cu totul alta perspectiva. Mai intai, trebuie sa ai in vedere ca stresul apare atunci cand urmeaza sa te confrunti cu o situatie pe care in mod normal ai dori sa o eviti. Atunci cand urmeaza ceva neplacut, bataile inimii tale cresc, odata cu ele si energia, ceea ce duce la pregatirea corpului pentru a se confrunta cu problema.

Ai avut vreodata crampe musculare? Acestea apar atunci cand muschiul nu se poate relaxa si ramane incordat. La fel este si cand vine vorba de stres. Sunt cazuri in care chiar daca situatia neplacuta a disparut, stresul persista, ceea ce nu este deloc sanatos.
Daca oamenii de rand se confrunta cu probleme atat de mari cauzate de stres, ce putem spune atunci despre trupele speciale? Stiai ca oamenii care fac parte din trupele speciale, trebuie sa treaca anumite teste riguroase, care includ: rezolvare de probleme, exercitii fizice si rezistenta, luarea unor decizii in timp util, tehnici de arestare, capacitati de comanda si ascultare a ordinelor. Daca nu ar avea aceste capacitati, ar claca imediat in fata teroristilor, asadar putem sa spunem linistiti ca trupele speciale au poate cea mai stresanta slujba din lume. Ca sa scape de stres, recurg la o metoda foarte simpla.

Metoda trupelor speciale de a elibera stresul
Incepe prin a inspira aerul pe nas in patru timpi, pana simti ca stomacul ti s-a extins foarte mult. Dupa ce ai inspirat, tine aerul in tine pana numeri la patru. Dupa aceea, expira in patru timpi, cu gura deschisa. Repeta acest proces de cateva ori.
Asadar: Inspiri-doi-trei-patru. Mentii-doi-trei-patru. Expiri-doi-trei-patru. Practic, timpii sunt patru, patru, patru. Asta este tot.
Incearca aceasta metoda si vezi cum functioneaza la tine. Este conceputa pentru a scadea bataile inimii si a putea metine stresul sub control.

Foloseste aceasta metoda de fiecare data cand simti ca nu mai rezisti, cand iti vine sa explodezi de nervi, sau pur si simplu cand te doare foarte tare capul.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu