Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Incepe-ti ziua cu un smoothie sanatos

ingrediente smoothie sanatos
Vrei sa iti incepi ziua intr-un mod sanatos? De ce nu incerci sa o incepi cu un smoothie delicios, care vine la pachet cu multe vitamine pe care le poti obtine din fructe sau chiar din legume. Pe langa asta, sistemul tau digestiv va functiona mult mai bine daca iti incepi ziua cu o asemenea bautura.

Iata ce fel de ingrediente ar trebui sa contina smoothie-ul dumneavoastra, ca sa fiti siguri ca primiti suficiente vitamine si fibre, pentru a fi in stare sa va desfasurati activitatile, pe intreaga durata a zilei.

Coaja de psyllium reprezinta un produs care beneficiaza de multe fibre. Este adesea folosit in smoothie-uri si consumul aceseia va va face sa va simtiti mai plini, pentru o mai lunga perioada de timp. Asadar, data viitoare cand iti prepari un smoothie si vrei ca acesta sa iti tina si de foame, adauga una sau doua linguri de coaja de psyllium si bucura-te de beneficiile sale.

Pentru ca smoothie-ul nostru trebuie sa aiba un gust bun, recomandam sa folositi fructe precum banane, capsune, mure, kiwi, sau chiar si alune.
Puteti sa adaugati de asemenea si ceai verde, iaurt grecesc sau chiar nuci. Stiati ca nucile sunt bogate in acizi grasi omega 3, multe fibre, proteine, si ca sunt foarte bune pentru metabolism?
Smoothie-urile pot fi consumate si in cazul in care doriti sa aveti o piele mai stralucitoare. Pentru a obtine rezultate in acest sens, includeti in bautura dumneavoastra alimente precum afine, kiwi sau spanac, acestea fiind bogate in antioxidanti si nutrienti benefici pentru piele, par si ochi. Pentru cei ce doresc sa indulceasca putin gustul bauturii, puteti sa adaugati ciocolata neagra, bogata in cacao, care totodata va hidrata si pielea.

Pentru cei ce sufera de tulburarile afective sezoniere, cunoscute si sub numele de depresie de iarna, trebuie sa stiti ca puteti scapa de acestea, prin simpla adaugare a unor ingrediente, in smoothie-ul dumneavoastra. Alimentele trebuie sa contina multa vitamina D, de aceea puteti sa adaugati lapte, iaurt sau chiar suc de portocala.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu