Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7 beneficii ale consumului de broccoli

broccoli consum beneficii
Broccoli. O leguma verde, la auzul carora multi se sperie, desi nu au gustat-o vreodata. Aceasta leguma contine multi nutrienti si are cateva beneficii de care, poate ca nu ati auzit pana acum.

Iata care sunt cele sapte beneficii ale consumului de broccoli:


1. Previne cancerul
Stiai ca poti lupta impotriva cancerului, daca mananci broccoli? Acesta dispune de proprietati si nutrienti care lupta cu aceasta boala, dar care pot fi gasiti de asemenea si in conopida, varza si varza de Bruxelles.

2. Reduce nivelul de colesterol
Ca si multe alte legume de acest gen, in special legumele verzi, broccoli contine multa fibra care ajuta la reducerea nivelului de colesterol in exces.


3. Scade inflamatiile si reduce reactiile alergice
Cercetatorii au demonstrat cum consumul de broccoli reduce impactul substantelor alergice din corp, facand ca intensitatea acestora sa fie mult mai mica. Broccoli contine de altfel si cantitati importante de acizi grasi omega 3, cunoscuti pentru proprietatile lor anti infmalatorii.

4. Un antioxidant puternic
In general, toate legumele crucifere sunt antioxidanti puternici, dar broccoli-ul se face remarcat cel mai tare, datorita cantitatii consistente de Vitamina C de care dispune. Un alt antioxidant puternic este si ceaiul verde.

5. Sanatatea oaselor
Daca ai oase fragile, nu mai trebuie sa iti faci griji. Broccoli contine mari cantitati de calciu si vitamina K, acestea fiind foarte importante pentru sanatatea oaselor dumneavoastra, dar si in procesul de prevenire a osteoporozei.

6. Sanatatea inimii
Aceasta leguma minune, dispune de proprietati antiinflamatorii, care pot preveni anumite probleme cauzate asupra vaselor de sange, pe fondul unui nivel al zaharului din sange, necorespunzator. De obicei, aceste probleme sunt comune in cazul persoanelor ce sufera de diabet. Stiati ca zaharul e in spatele bolilor de inima?

7. Ideal in alimentatia de zi cu zi
Broccoli este bogat in carbohidrati si fibre, ceea ce duce la o digestie mai buna si previne constiparea. De asemenea, mentine nivelul zaharului din sange, la limite corespunzatoare.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu:

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu