Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Top 5 alimente cu superputeri de vindecare

Aceste alimente au proprietati vindecatoare. Lupta impotriva cancerului, reduc colesterolul si previn infarcturile. Vreti sa vedeti care sunt? Haideti sa le descoperim impreuna.

Kiwi. Dulci si acrisori, au in componenta lor foarte multa Vitamina C. Bogati in potasiu, kiwi contin mai multa fibra decat merele sau bananele. Datorita fitonutrientilor de care dispun, acestia sunt foarte buni pentru persoanele ce sufera de probleme cu inima, cancer, sau probleme respiratorii. Proprietatile lor subtiaza sangele, reduc tensiunea arteriala si nivelul colesterolului, totodata.  Este recomandat sa consumati fructele kiwi imediat dupa ce le-ati curatat, deoarece se pierd foarte multe enzime la contactul cu aerul. Cantitatea recomandata este de 1-2 kiwi pe zi.

Cirese. Ciresele contin multi antioxidanti si vitamine. Ciresele dispun de mult zahar, dar chiar si asa, sunt sarace in carbohidrati, si de asemenea sunt o buna sursa de fibre. Acestea sunt excelente in combinatie cu verdeata sau cu feta. Cu un indice glicemic de doar 22, este de preferat sa consumati zilnic cirese, atunci cand le este sezonul.

Fasole. Pe langa fibre, fasolea este bogata in vitamine, minerale si nutrienti. Are un indice gicemic redus, ceea ce ajuta la reglarea zaharului din sange si a productiei de insulina. Ofera o energie pe timpul zilei de care avem nevoie, si dispun de foarte multi antioxidanti. Bogata in potasiu, magneziu, vitamina B1, B2, K si acizi grasi omega 3, fasolea ar trebui consumata cam de doua ori pe saptamana.

Spanac. Spanacul este o sursa bogata de fibre, vitamina A, vitamina C, si acid folic. Spanacul este un ajutor urias atunci cand ne confruntam cu constipatia. Acesta imbunatateste sanatatea ochilor si cea digestiva. Pe langa acestea, este cunoscut faptul ca spanacul ajuta in cazul bolilor de inima, de prostata, de ochi sau a cancerului de san, datorita proprietatilor anti inflamatorii. Spanacul dispune si de Vitamina K, ce ajuta la intarirea oaselor. Recomandam sa consumati 400 de grame de spanac, o data la doua-trei saptamani.

Morcovi. Bogati in antioxidanti si Vitamina A, sunt cunoscuti pentru faptul ca imbunatatesc vederea si stabilizeaza tensiunea arteriala. Bogati in carotenoide, morcovii sunt renumiti pentru faptul ca reduc problemele de ochi si de vedere. Recomandabil este sa consumati cel putin un morcov pe zi, cruzi. De asemenea, este de preferat sa consumati morcovi crescuti natural, in gradini.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: