Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Top 20 beneficii ale unei plimbari

Plimbatul este una din cele mai simple si distractive metode pentru a ne mentine in forma si a slabi. Plimbarea este ideala pentru persoanele de toate varstele, care doresc sa fie active fara prea mult efort. Haideti sa descoperim impreuna care sunt principalele 20 de beneficiile ale unei plimbari.

1. Imbunatateste sanatatea inimii
Plimbatul regulat poate tine la distanta problemele de inima. Oamenii care fac plimbari constante, au un risc mai scazut de a dezvolta vreo boala de inima. De asemenea, plimbarile ajuta la refacerea mai rapida a inimii, in urma unui infarct. - 7 alimente pentru o inima sanatoasa

2. Imbunatateste sanatatea sexuala
Mersul zilnic va poate imbunatati performanta in pat cu partenerul de viata. Circulatia sangelui va fi imbunatatita iar impotenta va ramane in trecut.

3. Imbunatateste sanatatea corpului
Daca doresti sa fii in forma dar nu ai timp sa faci exercitii fizice, incearca sa mergi pe jos anumite distante pe care oricum le ai de parcurs, zilnic. Pana la urma, mersul pe jos este cea mai simpa metoda de a te mentine in forma.

4. Este o forma de aerobic sau fitness
Mersul poate fi perceput si ca o forma de aerobic. Plimbarile iti vor imbunatati starea de spirit si iti vor tonofica silueta.

5. Vindeca corpul
Mersul regulat ne face sa ne simtim mai bine, iar o stare de spirit pozitiva duce la o stare de sanatate mai buna. Sanatatea biologica, psihosociala si emotionala va fi imbunatatita, printr-o simpla plimbare.

6. Reduce tensiunea arteriala
Plimbarile zilnice au redus tensiunea arteriala in foarte multe cazuri. In timp ce tensiunea ridicata este un ucigas in serie, mersul pe jos devine dusmanul acestuia. Plimbatul va imbunatati circulatia sangelui si oxigenarea muschilor, ceea ce inseamna ca tensiunea arteriala va scadea, iar dumneavoastra veti fi mai putin expus riscurilor. - Vindeca tensiunea arteriala prin ras

7. Imbunatateste sanatatea oaselor
Mersul pe jos imbunatateste densitatea oaselor si este foarte bun pentru sira spinarii, picioare sau solduri.

8. Reduce riscul aparitiei diabetului
Mersul regulat reduce riscul aparitiei diabetului prin eficientizarea glucozei din corp, ceea ce inseamna o utilizare echilibrata a insulinei si a zaharului din sange.

9. Invinge depresia
Mersul pe jos impedica aparitia depresiei. Este demonstrat faptul ca oamenii care fac plimbari regulate lupta mult mai eficient cu depresia. - Cum sa eviti depresia

10. Imbunatateste vigilenta
Acest exercitiu simplu de aerobic imbunatateste vigilenta mentala. Mersul imbunatateste circulatia oxigenului catre creier, ceea ce inseamna o vigilenta mai mare. Un alt factor este adrenalina, care este declansata in momentul plimbarii.

11. Imbunatateste somnul
Mersul pe jos imbunatateste energia din timpul zilei, ceea ce inseamna ca va fi consumata astfel incat sa avem un somn lung si odihnitor. Daca doriti sa dormiti mai bine, programati o plimbare seara, fix inainte de culcare. - Cum telefoanele ne afecteaza somnul

12. Ucide stresul
Plimbarile indeparteaza stresul prin faptul ca acestea relaxeaza creierul. Cel mai bine este sa faceti o plimbare la munte, daca va permiteti, deoarece creierul se va relaxa mai tare in prezenta aerului proaspat.

13. Previne avorturile spontane
Daca va plimbati in timp ce sunteti gravide, riscul unui avort spontan va fi semnificativ redus.

14. Reduce grasimea
O plimbare este foarte buna pentru a slabi si pentru a scapa de grasimi. Aceasta este excelenta daca este practicata zilnica.

15. Creste energia
Plimbatul regulat imbunatateste rezistenta si puterea muschilor, imbunatatind in timp si energia.

16. Intinereste
Plimbarile intineresc mintea si corpul. Acestea reduc stresul si depresia, facandu-va sa priviti viata intr-o maniera pozitiva. O simpla plimbare pe jos va poate reincarca semnificativ bateriile.

17. Creste durata de trai
Daca obisnuiti sa va plimbati in fiecare zi, trebuie sa stiti ca veti duce o viata mult mai lunga decat o persoana sedentara.

18. Tonifica corpul
O plimbare buna va intari si imbunatati sanatatea picioarelor dumneavoastra. Abdomenul lucreaza si el, in cazul plimbarilor in zone de deal, unde sunteti nevoiti sa urcati si sa coborati.

19. Imbunatateste sistemul imunitar
Plimbarile tin departe raceala, tusea, durerile in gat sau secretiile nazale.

20. Reduce colesterolul
O simpla plimbare ajuta la reducerea nivelului de colesterol si la imbunatatirea sanatatii inimii. O simpla plimbare poate arde pana la 300 de calorii pe zi.


Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: