Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5 alimente care te fac mai destept

Există câteva mâncăruri în lume, care îmbunătățesc cu siguranță funcția creierului. Cu toții știm asta, dar nu știm exact care sunt acelea. Haideți să le descoperim împreună, astăzi.

Peste gras
O problemă comună a oamenilor din secolul 21 este aceea că încearcă să repete aceleași lucruri, zilnic. Încearcă să își inducă o disciplină, dar de multe ori, aceasta se dovedește a fi doar o monotonie. Dacă vreți să faceți față cu brio tuturor provocărilor care vă ies în cale, zi de zi, apelați la peștele gras. Experții susțin că acesta conține acizi grași omega 3 care îmbunătățesc memoria. Acești acizi pot fi găsiți în sardine, somon sau în macrou. Pe lângă că sunt buni pentru memorie, aceștia sunt buni și pentru sănătate. Încercați să consumați pește cel puțin de două ori pe săptămână, pentru a preveni pierderea memoriei.

Legume cu frunze
Deși de multe ori strâmbăm din nas atunci când vine vorba să consumăm legume pe bază de frunze, trebuie să reținem că ele sunt foarte bune pentru creierul nostru. Spanacul și broccoli conțin mulți antioxidanți precum vitamina C și betacaroten, care sunt bune pentru sănătatea corpului nostru. De asemenea, acestea conțin și acid folic, care este cunoscut pentru faptul că îmbunătățește viteza cu care preluăm informația.

Oua
Ouăle sunt excelente pentru creierul nostru, datorită mineralelor și vitaminelor de care acestea dispun. Bogate în fier, iod și vitamina B12, ouăle nu trebuie să lipsească din alimentația noastră. În timp ce iodul dă naștere celulelor roșii de sânge care transportă oxigenul la creier,  acesta este cunoscut și pentru faptul că ajută la rezolvarea problemelor într-un timp mai rapid, de către creier.


Ceai verde
Deși am vorbit de foarte multe ori despre beneficiile ceaiul verde, acesta nu încetează niciodată să ne uimească. Știați că organul numit creier este compus din aproape 80% apă? Asta înseamnă că trebuie să ne hidratăm des pentru ca acesta să funcționeze cum trebuie. În timp ce este necesar să bem cel puțin doi-trei litri de apă, zilnic, putem opta uneori și pentru ceai verde. Cercetătorii susțin că ceaiul verde crește vigilența mentala și îmbunătățește memoria, datorită antioxidanților care totodată pot reduce și riscul apariției de nebunie (demență). Vezi si Beneficiile pliculetelor folosite de ceai verde

Ciocolata
Preferata doamnelor. Bogată în flavonoide, ciocolata neagră este cunoscută pentru faptul că îmbunătățește memoria dacă este consumată într-o manieră moderată.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: