Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Alimente pe care copilul tau ar trebui sa le evite


Este greu pentru un parinte atunci cand vine vorba de alimentatia copilului. Nu intotdeauna luam cele mai bune decizii, fie ca avem intentii bune sau nu. Cu toate acestea, sunt cateva alimente destul de periculoase pentru sanatatea copilului dumneavoastra, pe care va sfatuim, nu neaparat sa le scoateti din alimentatia acestuia, dar sa fiti mai atenti cand vine vorba de unul cele prezentate mai jos.

Batoane de ciocolata
Aceste batoane desi arata extraordinar de bine si au chiar un gust pe masura, mai au si foarte mult zahar in continutul lor. Multi parinti ofera copiilor mici batoane, in speranta ca nu ingrasa prea mult si ca le ofera copiilor multa energie. Batoanele de cereale nu sunt nici ele excluse, contin de asemenea foarte mult zahar si acestea, mai putin cele dietetice. Aveti grija in ce cantitati ii oferiti batoane de ciocolata copilului dumneavoastra.

Iaurturile cu fructe
In primul rand pentru ca acestea contin multi coloranti. In al doilea rand, pentru ca pentru mult timp s-a considerat ca iaurtul este o mancare sanatoasa, bogata in proteine si calciu. Problema ar fi ca acesta contine mult zahar, aproximativ 25 de grame de zahar. Zahar mult si coloranti din belsug, o combinatie fatala. Optati pentru iaurturile clasice, cele naturale.

Smoothie-uri
Au o gramada de calorii. Tindem sa calculam foarte mult cate calorii are mancarea, dar uitam cu desavarsire sa ne gandim la caloriile pe care o bautura le-ar putea avea. Asadar, ne gandim ca nu este in regula ca odrasla noastra sa consume o pizza intreaga, dar e ok sa consume un smoothie de capsuni care are undeva la 500 de calorii. Ganditi-va ca 500 de calorii ar trebui sa fie maximum pe care ar trebui sa il aiba intregul sau meniu. Cel mai bun sfat pe care vi-l putem oferi este sa fiti atenti la cantitati. Daca acesta vrea un milkshake, smoothie sau vreun suc foarte dulce, luati-i unul, dar sa fie mic. Puteti opta pentru smoothie-urile mai naturale, pe care sa le faceti acasa si in care sa nu introduceti deloc zahar. Puteti folosi fructe proaspete, inghetata sau iaurt la prepararea acestora.

Dulciurile cu gust de fructe
Doar pentru ca sunt facute din fructe sau au gust de fructe, nu inseamna ca au si aceleasi beneficii ca si fructele. Ursuletii gumati au foarte mult zahar, chiar daca pe ambalaj scrie ca au si Vitamina C. De asemenea, pentru sanatatea orala acestia nu sunt deloc recomandati. Bomboanele cu gust de fructe intra in aceeasi categorie. Jeleurile pot fi un alt exemplu. Cel mai bine este sa optati direct pentru fructe, asa veti sti cu siguranta ca nu dati gres.

Cascavalul (in exces)
Cascavalul este o sursa buna de proteine, dar trebuie avut grija in ce cantitate ne hranim copilul cu cascaval. O felie de cascaval contine peste 100 de calorii si aproximativ 10 grame de grasime. Multe mamici apeleaza la sandwichuri cu cascaval intre mese, ca sa compenseze pentru faptul ca nu au mancat suficient de dimineata, sau la pranz. De asemenea, incercati sa evitati sa puneti cascavalul in cuptorul cu microunde, poate ca este delicios cand este topit, dar nu este extrem de sanatos, in special in cazul bebelusilor.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: