Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7 metode ca sa iti imbunatatesti functia ficatului

Bea multa apa cu lamaie
Incearca sa bei intre 8 si 10 pahare de apa in fiecare zi. Este singurul mod in care ficatul poate elimina toxinele din organism. Si mai bine de atat ar fi sa iti incepi fiecare zi cu un pahar mare de apa, in care ai stors sucul de la o lamaie. Lamaia ajuta la detoxifiere, iar acidul citric din lamaie stimuleaza productia de bila.

Mananca legume crucifere
Mananca o multime de alimente regenerante pentru ficat, cum ar fi diferite salate verzi, morcovi, varza si varza kale. Acestea sunt alimentele recomandate pentru detoxifierea ficatului. Incearca sa mananci macar doua portii pe zi. De asemenea, mananca multa ceapa, usturoi si brocoli, intrucat contin mult sulf, necesar in procesul de curatare al ficatului. Detoxifierea necesita o multime de nutrienti, pentru a avea efectele dorite, asa ca asigura-te ca iei suplimente minerale de calitate si multivitamine. Orice deficienta minerala poate intrerupe procesul.

Masaj
Cat stai intins pe spate, maseaza-ti usor zona ficatului, care este localizata de-a lungul ultimei coaste, pe partea dreapta a corpului. Ajuta la imbunatatirea circulatiei.

Nu iti suprastimula ficatul
Ficatul nostru lucreaza din greu si fara sa trebuiasca sa proceseze lucruri ca alcoolul si calmantele, care sunt inutil de stresante pentru acest organ vital. De obicei, consumul regulat de calmante, chiar si in doze mici, este cauza principala pentru boli ale ficatului.

Ia suplimente pentru protectia hepatica
Extract de ciuline, turmeric si papadie sunt considerate benefice pentru curatarea si protejarea ficatului. Incearca sa iei 45 mg de turmeric, 400 mg de extract de papadie sau 400 mg de extract de ciuline zilnic. Poti, de asemenea, sa bei ceai de papadie. Daca vrei sa culegi papadie salbatica, incearca zonele care stii ca sunt fara pesticide.

Asigura-ti necesarul de minerale
Mineralele sunt esentiale pentru procesul de detoxifiere, asa ca asigura-te sa ai o alimentatie bogata in minerale, sau chiar sa iei suplimente alimentare. Printre cele mai importante se numara magneziul, calciul, potasiul, cuprul, sodiul, fierul, zincul, seleniul etc.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: