Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Cum sa ai un spate sanatos

Inoata
Du-te la piscina ori de cate ori ai posibilitatea. Inotul te ajuta sa ai un spate frumos si sa scapi de grasimea nedorita, obtinand un spate sexy si tonifiat. Daca nu stii sa inoti, poti imita miscarile inotului pe pamant. Tot ce trebuie sa faci este sa te intinzi pe burta, sa iti ridici mainile si picioarele si sa le misti ca si cum ai fi in piscina.

Foloseste banda de rezistenta
O alta metoda extraordinara de a-ti lucra spatele este elasticul cunoscut ca banda de rezistenta. Leaga banda de ceva stabil, aseaza-te pe un scaun sau pe o minge medicinala, prinde banda din fata ta si trage-o in spate cat de mult poti. Repeta de  10-20 de ori.

Ridicari laterale
Ridicarile laterale te ajuta sa iti sculptezi partile laterale a spatelui, obtinand o forma de ‘V’  frumoasa, care va crea iluzia unei talii mai mici. Daca nu ai abonament la o sala sportiva, poti face ridicarile laterale si acasa folosind o banda de rezistenta.
Metoda: Prinde banda de usa. Apuca manerele acesteia, cu palmele in jos. Du-te in spate pana cand banda e alungita la maxim. Lasa-te pe un genunchi si apoi apleaca-te pana cand stomacul iti atinge genunchiul ridicat. Trage de manere in timp ce iti contracti spatele si ridica-te urmand miscarea lateral a benzii. Se recomanda 3 seturi a cate 10 repetitii fiecare, cu pauza de 60 de secunde intre seturi.

Exercitiul ‘Vaslitul jumatate indoit’
Metoda: Pentru a face acest exercitiu acasa ai nevoie de o plasa de cumparaturi. Stai langa un pat si sprijina-ti mana si genunchiul stang de acesta. Ridica plasa in mana dreapta si adu-o incet spre piept, tinand spatele drept. Concentreaza-te pe muschii spatelui cat faci asta. Lasa greutatea in jos pentru a indrepta mana. Repeta procesul si cu mana stanga. Se recomanda 3-4 seturi a cate 8 repetari pentru fiecare parte.

Indicatii pentru exercitii:
- Fii atent sa ai picioarele ferme pe podea
- Ridica-te din calcaie cand faci genuflexiuni
- Fii atent ca greutatile cu care lucrezi sa fie distribuite in mod egal in ambele parti ale corpului si ca au o greutate rezonabila. Nu vrei sa te ranesti la spate pentru ca ai inceput cu greutati prea mari, prea repede.  Incordarea muschilor abdominali va ajuta la sustinerea coloanei vertebrale si a muschilor inferiori ai spatelui.
- Fa exercitii diferite
- Mananca sanatos
- Hidrateaza-te corespunzator

De evitat:
Nu lucra o singura grupa de muschi
Nu te extenua
Nu neglija niciodata muschii mici
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: