Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Cum sa fii in forma si la 40 de ani

Daca ai o viata sedentara si ai implinit deja 40 de ani, nu trebuie sa te incrunti cand te vezi in oglinda si vezi cativa colacei. Acea grasime poate disparea imediat, si nici macar nu e nevoie sa mergi la sala.
Iata cateva sfaturi pentru a fi in forma!

Daca nu esti o persoana matinala, nu iti pune ceasul sa sune la o ora foarte nesanatoasa pentru corpul tau. Trezeste-te la ora care trebuie si fa cateva exercitii de dimineata, timp de aproximativ 30 de minute.

Incearca sa faci cateva exercitii cardio de intensitate medie, pentru a arde acele grasimi in plus si pentru a-ti stimula metabolismul.

Plimba-te pentru o jumatate de ora. Daca te plictisesti singura, ia o prietena cu tine sau pe cineva din familie. Chiar si mai bine, in acel timp ar fi perfect daca ai face cumparaturile, asa ai putea sa impusti mai multi iepuri dintr-un foc.

Nu uita sa faci mereu o mica incalzire inainte sa te apuci de exercitiile grele.

Ia mereu la tine o sticla de apa pentru cand alergi/faci jogging.

Nu te du la alergat pe stomacul gol, poti sa mananci cativa biscuiti saraci in grasimi sau un mar de exemplu.

Desigur, nu uita ca nu ai voie sa mergi la alergat imediat dupa ce ai mancat.

Daca poti, foloseste mereu scarile, nu liftul. La inceput ti se va parea greu sa urci atat de multe trepte, in special daca ai de urcat 5-6 etaje, dar dupa un timp vei vedea rezultatele.

Este foarte important sa urmezi o rutina zilnica atunci cand te apuci de exercitii ca sa iti disciplinezi corpul si mintea. Nu te gandi la aceste activitati ca la o sarcina, gandeste-te la faptul ca vei arata mult mai bine si vei fi admirata ca la 20 de ani. Nu uita totusi sa nu exagerezi. Din cand in cand ai putea totusi sa aloci chiar mai mult timp exercitiilor, de exemplu in loc de 30 de minute, chiar 40 sau o ora.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: