Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7 alimente pentru o inima sanatoasa

Includeti aceste alimente in dieta dumneavoastra, pentru o sanatate cardiovasculara mai buna.

Nuci: Acestea sunt bogate in acizi omega 3, fibra, vitamine E dar si acid folic. Daca mancati nuci nesarate in mod regulat, va veti proteja inima pe termen lung. Ca si nucile, migdalele sunt de asemenea o sursa de nutrienti foarte buna pentru inima dumneavoastra.

Spanac: Legumele ce au frunze, cum ar fi spanacul in mod special, ofera fier, vitamina C, vitamina A si magnesium. Spanacul sote impreuna cu usturoi = o combinatie foarte buna.

Ovaz: Acest super aliment bogat in fibre, dispune de acizi grasi omega 3, acid folic si potasium. Toate acestea reduc nivelul colesterolului si mentin arterele sanatoase. De ce sa nu incepeti ziua cu un bol de ovaz?!

Asparagus: Aceasta leguma subtire si verde, vine cu un pachet de nutrienti anti inflamatori precum acidul folic sau vitamina C si D. E sarac in calorii si poate fi gatit destul de rapid.


Fasole: Fasolea, in special boabele mari, sunt o sursa buna de fier, calciu si vitamina B pentru inima. Puteti face o supa/ciorba de fasole cu rosii si morcovi.

Afine: Bogate in antioxidanti si vitamina C, afinele contin putine calorii si zahar, astfel ca le puteti consuma linistiti. Sunt de asemenea si o sursa buna de fibre, iar asta va ajuta sa scapati de crampe si constipatie, efecte care apar sub stres. Consumati-le crude sau sub forma unui smoothie.

Somon: Contine acizi grasi omega 3. Somonul la gratar este o metoda buna de a-ti mentine inima sanatoasa.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: