Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Mituri ale sportului si alimentatiei


Mitul 1 - Exercitiile te fac sa mananci mai mult si sa iei in greutate

Ne gandim ca toata munca noastra la sala va sabota eforturile noastre de a pierde din greutate, deasemenea si faptul ca mancam mai mult dupa ce terminam exercitiile. Tim specifica faptul ca, orice mic exercitiu poate ajuta la indepartarea celulitei nedorite. Dupa mai multe cercetari, s-a constatat faptul ca exercitiile sunt cea mai buna metoda de a reduce grasimea nedorita de pe anumite zone ale corpului. Ideea este, cu cat te misti mai mult cu atat pierzi in greutate mai mult.



Mitul 2 - ,,Caloriile negative ale hranei” cum ar fi  telina care arde mai  mult energia
Nu exista "calorii negative ale hranei". Tim afirma ca ,,pana si cea mai micuta cantitate de telina, avand in compozitia ei 95% apa, contine totusi o cantitate mica de kilojuli din carbohidrate(mai precis 65 de kj). Acesta sustine in continuare ca ,,exista clar o pierdere de energie in corpul nostru in momentul digerarii mancarii, dar acest proces se aplica doar in procent de 10 % energiei pe care o ofera mancarea.
Deci chiar daca telina adauga cativa kilojuli dietei noastre, avand un numar mic de kilojuli,cu siguranta nu reprezinta un numar negativ

Mitul 3 -  Un metabolism incetinit este cauza cresterii in greutate a mai multor persoane

Persoanele care vor sa slabeasca mereu dau vina pe metabolismul lor pentru esecul sau incetinirea pierderii in greutate. Din mai multe cercetari, metabolismul in repaus, care este numarul kilojuliilor folositi de corp pe toata perioada de repaus, mai degraba creste decat sa descreasca pe masura ce oamenii cresc in greutate. Pe masura ce o persoana  castiga in greutate, acumuland grasime, corpul sau are nevoie de a suporta acel plus de greutate, cu atat mai mult daca adaugam si muschii. Deci, concluzia este cu cat ai mai multi muschi, cu atat rata metabolica tinde sa fie chiar in repaus



Mitul 4 - Ai nevoie de exercitii in zona in care vrei slabesti

Tim afirma "adevarul este ca ai nevoie de exercitii de la un zivel scazut la unul moderat de intensitate pentru a arde grasimea". Da, este adevarat, corpul arde cel mai mare procentaj de grasime la intesitate scazuta a exercitiilor de aerobic, dar la intensitate mai mare, arzi mai mult decat totalul kilojuliilor, in anslamblu, mai multi kilojuli ,,grasi”. Daca faci exercitii cu intensitate redusa, te vor ajuta, accelerand pierderea in grasime, dar pentru asta e nevoie sa le faci pentru o perioada lunga de timp.

Mitul 5 - Catigi in greutate cand te lasi de fumat

Adevarul este ca atunci cand intrerup dupa o lunga perioada de timp, fumatorii nu isi controleaza greutatea mai bine decat o fac cei nefumatori. De fapt, potrivit studiilor, fumatorii corpolenti castiga mai mult in greutate decat acei mai slabuti. Tim  afirma ca imaginea ,,fumatorului slab” ridica probleme deoarce acestia, mai mult decat probabil se obisnuiesc cu tabietul in primul rand. Odata ce au inceput sa fumeze ei iau in greutate  la fel de mult, cateodata chiar mai mult,ca si restul populatiei nefumatoare.
Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: