Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 schimbari pentru a reduce riscul de cancer!

Sa tii cancerul la distanta devine tot mai greu in viata cotidiana pe care o ducem. Produse canceroase parca apar la tot pasul si nu mai stim care din ele ne fac bine si care ne fac rau.
Chiar daca suntem nefumatori, fumul ne afecteaza foarte grav datorita celor care ne inconjoara si trebuie sa recunoastem ca nici cu miscarea nu stam foarte bine...

Asadar, CancerGov, NYTimes si NaturalNews ofera sase sfaturi esentiale pentru a reduce riscul de cancer!

1. Controlati-va greutatea!

Dr. Walter Willett este seful nutritionistilor in Departamentul de Sanatate al Universitatii Harvard si sustine ca pe langa cancer, obezitatea este un factor foarte important care influenteaza cancerul si il determina sa se dezvolte! Aproximativ 20% din femei ajung sa faca cancer datorita obezitatii, iar la barbati procentul este de 14%! 
Asadar, nu doar fumatul duce la cancer, dar si mancatul in exces! Medicii recomanda sa evitati fast-foodurile cat de mult puteti, sa fugiti de ele si chiar daca nu optati neaparat pentru o salata, dar macar faceti-va acasa sandwich-urile!

2. Reduceti carbohidratii

Aproximativ 75 de milioane de americani cu insulina ridicata nu sunt nici obezi si nici macar grasi. Problema lor sunt sucurile acidulate, sucurile de fructe, painea alba, dulciurile din comert cum ar fi ciocolata, jeleurile dar si mancarea de fast food, cum am mentionat si mai sus. Este recomandabil sa inlocuiti sucurile de orice natura cu apa plata, sucuri facute de dvs. in casa sau cu ceai. Painea alba o puteti inlocui cu paine neagra sau cu cereale, iar dulciurile trebuie inlocuite de multe, multe fructe.

3. Aveti grija la alcool

Pentru cei care au probleme cu inima, consumul de alcool IN CANTITATI MODERATE este benefic. Sfatul de mai sus se aplica de obicei la barbati, iar asta pentru ca femeile pot face cancer de san din cauza alcoolului. Domnelor si domnisoarelor, trebuie sa stiti ca alcoolul va face foarte mult rau, mai mult rau decat barbatilor, cu cat consumati mai mult, cu atat riscul este mai ridicat. Pentru a putea fi sigure 100%, rezumati-va doar la vin, dar si acela, in cantitati moderate. Mic sfat: Acidul folic poate fi un supliment bun!

4. Reduceti carnea rosie 

Carnea rosie adica mielul, porcul si vita. Acestor trei tipuri de carne trebuie sa le spuneti "nu" de fiecare data cand le intalniti. Consumul de carne rosie de cinci sau mai multe ori pe saptamana creste cancerul de colon cu aproximativ 30%. Carnatii, cremwurstii sau hot-dogii au acelasi efect. Stim ca e greu sa renuntati la ele, dar incercati sa le reduceti consumul.

5. Consumati mai multe legume crucifere 

Consumul de legume crucifere zilnic poate reduce riscul de cancer la san cu pana la 50%. Printre alimentele minune regasim: broccoli, nasturelul, varza si ridichea. Acestea au efect detoxifiant si va mentin corpul mai sanatos.

6. Bucurati-va de cafea 

Consumul zilnic de cofeina reduce riscul cancerului de ficat, de creier, cancerului oral si de gat. Pe langa cofeina, va ajuta foarte mult si ceaiul verde care reduce cancerul de plaman. S-a descoperit ca ceaiul verde are antioxidanti puternici care distrug celulele canceroase. Se spune ca efectul acestor bauturi se vede doar la un consum de la cinci cani pe zi, dar s-a observat ca doua cani pe zi sunt suficiente, mai ales in cazul cafelei care, la fel ca si in cazul alcoolului, nu este indicat sa fie consumata in cantitati mari; Ceaiul insa putem spune ca este inofensiv. 

Prevenirea cancerului nu tine neaparat de anumite reguli stricte de viata, tine de o alimentatie sanatoasa, echilibrata, o gandire pozitiva si miscare zilnica. 


Distribuie pe Google Plus

Te-ar putea interesa si:

    Lasa un comentariu: